Så jävla irriterad....

Hejsan! Idag har verkligen vart en piss dag. har vart cpe trött hela dagen och inte orkat göra någonting och på lunchrasten idag så gick jag och Emma till donken och käkade och när vi går därifrån kommer jag på att min väska är borta, så vi vända och gick tillbaka men väskan var inte kvar, vi frågar personalen och folk som satt runt omkring men ingen verkade ha sett något.. jävla skit asså! Så nu har min väska blivit snodd med min plånbok, pengar, moppekörkort, bankkort, andra kort, skolböcker och annat i. ringde och polisanmälde det iaf så får la hoppas att jag får ersättning för det. så jävla typiskt. min favoritväska och min älskade plånbok putts väck på inte längre än 5 minuter. jaja kan ju inte göra någonting åt det nu men kan fan inte sluta tänka på det. ååååh. Nu ska jag plugga lite och sen bara ligga och glo på tv eller något. måste fixa praktik plats med men det verkar ju också gå åt helvete.. idag är verkligen ingen bra dag för mig, spyr på allt typ.
-

kaffe har vart dagens hjälte idag iallafall!
/ Linda

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!